minnakkoala hurmuz_asel16 ilk doğumda genelde geç geliyor diyorlar. Ilık suyla duş aldım süt arttırıcı damla var suya damlatıp onu içtim sürekli meme verdim öyle öyle geldi sütüm. Süt her zaman var önemli olan getirebilmek 🌸rezene içiyorum ve tabi bol su..
Tuagc hurmuz_asel16 cok notmal ayni şeyi yasadim, elektrikli pompa ile humana cayi ve bestlak damla kullandim, su an cocugum doyuyor cok sukur. Dediklerimi yapmani tavsiye ederim bu arada 1 hafta sütünün olmamasi cok cok normal
Gkce5151 hurmuz_asel16 kafana o kadar takma ben norma dogum yaptım sütüm vardı ama bebeğim hiç emmedi çok zor bı durum kendini çok kötü hissediyor insan ama alışıyor soğan özelikle yeşillik bunları bol tüket bide biberona alışırsa sütun gelse bile emmez seni
Gkce5151 hurmuz_asel16 olabilir benimki hiç emmedi beni bende mecbur biberonla beslemek zorunda kaldım biberona alişdi oda hiç emmedi
Cherryblossom hurmuz_asel16 bilimsel olarak kanıtlandı zararlı oluşu araştırın derim. Burada da post acıldı hatta. Gelişime zararlı diye. Yani bole bardak bardak tuketmeyin derim en azından.
Hafsaninannesii hurmuz_asel16 göğsünüze masaj yapın açılsın damarlar bol su çorba paça suyu için sürekli sağın takip edin gelir 5 gün gelmedi benim
Sevgilikizim hurmuz_asel16 endişe etme canım benimde 10 gün gelmedi ama sürekli sagdim sürüm yoktu ama yine sağdım öyle öyle geldi hiç sütu olmayanlarda oluyor saydığı halde sakin çevren etkilemesin seni onun kızının varda senin yok gibi canin çok sikilir ağlaya bilirsin bu dönemde unutma sen iyi okursan sutunde gelir moral.cok önemli bu arada sütun olmasa bile. Mama ile beslenen çok çocuk var onlarin neyi eksik canını sıkma sakin
hurmuz_asel16 Sevgilikizim evet canım doğru diyorsun sağlıklı olsunda mama yada süt hiç farketmiyor inşallah biran önce gelir bol bol emziririm