Kızlar merhaba. Kızım bugün arabaya bindikten bir süre sonra birden kusmaya başladı. 11 buçuk aylık ama kahvaltıda ne yediyse çıktı benim üzerime kendi üzerine deli gibi kustu resmen. Şok oldum dondum kaldım. Kusmaz normalde hiç. Üşütme mi acaba çok tedirginim. Corona falan olur diye korkuyorum.