Hsrtgndz AsyaDuru sleppy cırtlı bezini kullandım bı paket deneme için bezin tanecikleri üstündeydi bide sizdiriyordu külot bez denemedim hic
Sevimli Hsrtgndz hangi şehirdesiniz . Ben kırıkhanda yaşıyorum merkez market var burda ordan alıyorum . Bazen de nette indirimli bulunca siparş veriyorum . A101 şok gibi marketlerde yok malesef . Migros carrefoursa ya bakın . Carrefoursa da kesin var
Hsrtgndz Bittercikolatam denemek istemiştim ama. Nette yorumlarda hep kötü yorumlar vardı vazgeçtim oyuzden
Hsrtgndz Deletedmom75 BİM’in bezide kaka yaptığında tasiriyordu kuzum bide çok kokusu var kimyasal olduğuna işaret buda
Mavismila Hsrtgndz ben de sleepy kullandım iki hafta hep pişik yaptı sonra bebeğimin cildinin çok hassas olduğunu öğrendim prima premium care olanını aldık pahalı ama mecbur kaldık bi o iyi geldi belki sizinkinede iyi gelir
Hsrtgndz Mrym27 ebebekten baktım sızdırıyor ve dışından ıslak hissi veriyor diye tam 6tane yorum vardı kuzum 6sida yalan söylemez herhalde diye almadim
ManiacsArmy VERA19 benim bebegim gece su içiyor ve cok su içtiği için bezi kilo kilo doluyo e haliyle atleti pantolon ust ıslanıyor cok mağdurum gerçekten bu durumdan bimin bezini kullanıyorum gece için özel bi bez almak istiyorum acaba sızdırma yapar mi bana tavsiye edebileceğiniz bi urun var mi oğlum bir yasinda ve zayıf sızdırmasin die bi beden kilosuna göre büyük te takıyorum ama cok mağdurum gerçekten
Kucukkalbim Hsrtgndz Bende size Baby turco doğadan tavsiye ederim Slepyden geçtim çok çok begendim incecik 12 saat kuruluk icerigi temiz keşke daha önce deneseymişim diyorum o kadar iyi çıktı 👍🏻 A 101,bimin bezi sızdırdı Sleppy lastik izi yapti Evybaby cirtlari cok kotu yapışmıyordu ve çisi ortada toplaniyordu Molfix hem pişik hem sızdırdı Miniesde denedim onun içide naylondu ve pişik yaptı
ilkgozagrimm Hsrtgndz canbebe mükemmel bir bez bir cok bez denedim en son canbebe de kaldım fiyatıda uygun toplu alınca
Hsrtgndz ilkgozagrimm eski paketler pişik yapiyr ve sıdirma yapiyrdu yeni paketleri de denemeye korktum
TospikOglusum Hsrtgndz canm ben ilk 15gun Prima.kullanmistim sonra sleepyy aldım lastik izi yapmıştı ,molfixte öyle tavsiye üzerine minies aldım 5ay2 günlüğüm gök memnunum asla tasma ,lastik izi,psiik yapmadı ama sana A101in bezinide öneririm istersen bı onu dene
Hsrtgndz TospikOglusum a101in bezini denemiştim yeni dogdugunda çok uyduruk geldi almadım bidaha bide sert deilmi o😁
E-annesi Hsrtgndz BİM’in ve şokun bezini denedim hiç beğenmedim başkasına verdim kullansın diye canım
Ata0905 Hsrtgndz Prima güzel biraz pahalı ama goon can bebe ve Molfix de kullandım. En incesi primadan sonra can bebe . Bunları da tavsiye ederim 👍
Hsrtgndz Ata0905 can bebe yeni paket kullanmadım ama eski paketlerde aşırı sızdırma ve pişik yapiyrdu
BARKINATLAS Hsrtgndz ben Prima premium care den Prima aktif bebeğe geçtim.bu arada da slepyy de kullandım ne pişik ne taşırma.sadece Prima 2 numaraya slepy 3 numarası denk geliyor.ayrıca sleppy içindeki pamuklu kısım bel kısmında daha yukarda olduğu için güzel emiyor kakayı.hep 1 beden büyük al bezi.çünkü benim kinde de limit 4-7 kilo benim oğlum 6.5 kilo taşma yapmaya başladı.6 kiloyken sorun yoktu.
Hsrtgndz 1mrvky yeni dogdugunda almıştım çok uyduruk gelmişti bide çok sert deilmi dokusu lastik izi falan yaptimi taşıma falan