Merhaba kızlar, ben daha önce 3 kere gebelik yaşadım üçünde de adet tarihime birkaç gün kala hissettim, test yaptım ve silik de olsa pozitif çıktı. İkisi düşükle sonuçlandı, 1 çocuğum var. Adet düzenim hiç değişmez günü hiç şaşmaz, gebelik dışında 2 gün geciktiğini bilmem. Bugün 3 gün oldu adetim geçeli, belirtilerim aynı önceki gebeliklerim gibi ama 2 tane idrar testi yaptım negatif çıktı. Beklenen adet tarihi geçtiği halde idrar testi negatif çıkan ancak daha sonra hamile olduğunu öğrenen var mı aranızda? Öncekilerde hep birkaç gün kala idrarda çıktığı için değilimdir diye düşünüyorum ama içimde de istemsizce bir umut var geciktikçe? Zaten 1 hafta gecikirse kan testine gideceğim acele etmek istemiyorum belki normal bir gecikmedir diye 🤷🏻♀️