Kumsal25 Gozdemasal bizimde yapıyor ama bence normal sessiz kaka masıl yapsın biz bile yapınca ses cıkmıyormu
Bihter34 Gozdemasal canım sakin ol evet huyu o. Aynı kızımı anlattın. Sürekli ağlardı hiç susmazdı. 5.ayına girdiğinde son buldu ağlamalar. Yine huysuz ama o ağlamalar bitti. Hayattan bezmiştim. Nefret etmiştim hatta. Az kaldı geçecek. Birgün bu çocuk artık ağlamıyor derken bulacaksın kendini. Farketmicrksin bile. Ama ağlamaları yerini çığlık bağırmaya bırakacak. Mızmızlığı hiç bitmeyecek. 😂 Ama korkma yani oyalanacak kendi kendine.
Gozdemasal Bihter34 inşallah ya bikmaktan çok hem yoruyo bazen cidden hem bıri geldiğinde hiç mi durmuyo susmuyo ne zaman bitecek mis bu tüh neyi var şeyleri deli ediyo
Gozdemasal Bihter34 ben alıştım diyorum gülüyorum nasi rahatsın oluyo bilmiyolar ki başka türlü gecmiyo baş ecilmiyo
Emineyunus_Kurt Bende bir kolik erkek bebek annesi olarak 9 ayda net gaz sancisi kesiliyo ama huysuzluk artik kaliyo bebege o bir turlu gitmiyo aliskanlik haline gelir olmus gibi neredeyse suan10 ay 26 gunluguz huysuzluk ve aglama hala devam ediyo
23082020 Gozdemasal oluyo ama rezene kimyon demliyorum nar yiyorum su içiyorum dengelemeye çalışıyorum
Gozdemasal Mehtee kabullendkm zaten ama katıla katıla ağlayınca bizimkilerde aman aman bı şey var noldu deyip panik yapıyolar daha çok stres oluyorum
Mehtee Gozdemasal benim kaynanam hep bi yerleri agriyor diyip beni strese sokuyordu en son doktora götürdüm hicbirseyi yok hfif burnu tikanmis dedi
Emineyunus_Kurt Gozdemasal canim benim seni uzmek icin demiyorum gercekten ama iste ama bebekten bebege degisiyor bilemiyorum
Umitemre Gozdemasal bizimkinde 6 aya kadar hep gürültülü yapardı hiç süprizle karşılaşmadım normalmiş
Elifinannesiii-11 Gozdemasal bizde dört aylık olacagız benim bebeğim de zor bi bebek aşırı huysuz kabullenmeye çalışıyorum hala 😂 sakin bebekleri görünce moralim bozuluyor o ayrı😂