sanikosan Oğlum 3 ay 1 haftalık. Bir iki gündür salyası çoğaldı, tükürüğüyle boğulacak gibi oluyor. İştahsızca mama içiyor. Damağında kabartılar oluşmuş sanırım biberonla kavga ediyor. Emzik olmadığında elini yiyor resmen. Parmağımla bakıyorum diş yerleri sepsert. Bu kadar erken diş çıkaracağını sanmıyorum, ama olabilir mi acaba?
sanikosan Motherofmila benimki çok fazla anne sütü almıyor ve alerji mamasıyla besleniyor. O yüzden bu kadar hızlı gelişeceğini sanmıyorum ondan tuhaf geldi.
kubraa72 Canım bnm de oğlum daha 40 ı yeni bitti ama aynen sürekli salyası akıyor bu aralar ağzından da balonvuklar çıkıyor heralde normaldir die düşünüyorum. Ama tabi ssninki ayrı dişte olabilir
ozgecicekoglu Benim oğlumda 3,5 aylık ve elleri sürekli ağzında baya baya salyalandı doktorumuz bu durumun normal olduğunu söyledi diş etlerini yumuşatmak için salyası artıyormuş