Merhaba güzel anneler. Bebeğim 3 ay 18 günlük. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilomuz 7 kg. Şöyle bi durumumuz var yalnız bebeğim uyanıkken asla emmiyor. Ben sadece uyutmaya çalışırken dalar gibi olduğunda emzirebiliyorum. İlerleyen dönemlerde uyku süreleri daha azalacak ve o zaman ne yaparım bilmiyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Ne yapmam gerekiyor ?