Masalimmmmm6161 yabuss iki bacak bir kol verem aşısı yapıyorlar kızamık kızamıkçık karma aşıları vardı diye hatırlıyorum
yabuss Masalimmmmm6161 kızamık değildir ya o. veremin olduğu zaman iki bacaktan yapılanlar karmayla pnomokok olması lazım bi aşı kartına baksana. içime kurt düştü şimdi
Gecesmom Masalimmmmm6161 evet bu olayı gördükten sonra bende araştırmıştım ama dediğim gibi bunun kararını verecek olan bir doktordur hastane şartlarında
Gecesmom [bilinmeyen] evet bende çok şaşırmıştım ama soğuk kompres yapmak normal birçok doktordan duyuyorum koltuk altı bacak arası boyun gibi yerleri soğuk değilde ılık bezle silinmesi gerektiğini