Bebeğim 4 ay 19 günlük herşey normaldi gece en fazla 3 kere uyanıp emiyodu 3 bazen 4-5saatte bir Ama birkaç gündür 1 buçuk saatte bir kalkıp emiyo sütüm az değil var ama neden böyle oldunu anlamıyorum Akşam 10da emdirdip yatîrırdım gece 2 3 gibi uyanır emerdi sonrada sabah 6 7 gibi kalkardı şimdi hiç uyumuyo uyutmuyo Aynı sorunu yaşayan anneler lütfen yardım edin 🙏😍😘