Meraba hanımlar oğlum 4ay 20 günlük emziği çok seven bı bebekti falak şuan bı 5 gündür almak istemiyo emzik varken rahat uyuyodu sakin duruyodu ağlayınca falan iş yaparken verirdim şimdi tutmuyorr sizde de böyle bi durum oldumu tekrar tutarmi böyle bi dönem oldumu