Liyasu Mama kivam artirici olarak geciyo reflu icin iyi geldiğini mamalara katıldığı söylediler memnun kalan var mi
Sudemeda Liyasu bebegımın 2. Ayından berı kullanıyoruz 8 aylık oldu ağır reflusu var benım bebegın hala kullanıyorum onu kullanmazsam çok kusuyor
nikimikedi7 Liyasu doktorumuz önerdi, bebeğimizde reflü olduğu için, onun tavsiyesiyle kullanmaya başladık
Liyasu Sudemeda benim bebeğim kusması felan cok degil bana da reflu dedi doktor anlamaidm sizin mama reddi oluyor mu bide karnından sesler geliyo gürül gurul