Ates00 Merhaba anneler😌🌸 Bugün göğüs ucum biraz acıyordu akşam bi baktım su toplamış.Bebeğim 3 aylık ve emziriyorum.Aynı durumu yaşayan var mı ? Kendiliğinden geçer mi,müdahale mi gerekir ? Teşekkürler😇