Esoesma Merhaba. 3 oldu doğum yapalı tam kan değil de renkli akıntı oldu 1 kere adet olursam sütüm kesilir mi ya da tadı değişir mi merak ediyorum bu durumda olan var mı?
Neriman2020 Esoesma Ben 40. Cikinca adet oldum ne yapam bebeğimi emziremiyecek miyiz? Tabiki emdirebilirsiniz. Sütünüz kesilmez…
OzgE_K Esoesma benim 40. Günümde reglim başladı ve sonrasındada her ay düzenli devam ediyor. 5 aylık Oğlum her ay düzenli regli olmaya devam ediyorun ne tadı değişiyor ne süt azalıyor bebeğim içmeye devam ediyor değişen farklılaşan bi durum yok.
Esoesma fatimaozel laktoz seviyesi azaldığı İçin daha az şekerli oluyormuş bu da bazı bebeklerin bırakmasına sebep olabiliyormuş o yüzden soruyorum.
Esoesma Neriman2020 hayır tabi ki emziricem zaten olmadım adet ama tadı değişiyormuş bebek nasıl tepki veriyor diye merak ettim.