Kızım 6 ay 22 günlük oldu ek gıdaya başladık sabah ve akşam olmaz üzere 2 kez veriyorum sabah kahvaltı tarzı purelerden akşam da sebze meyve tarzı purelerden veriyorum. Aralarda mama yapiyorum tabi yine. Yatarken de biberon maması vermek istiyorum ama tarif bulamadım hiç şöyle güzel tok tutan tariflerinizi bekliyoruz Annişlerr🙏🏻