Pinkyellow benim bebeğimde vardı hep sınırdaydı hiç bir şekilde düşmüyordu sürekli camın kenarına koyuyordum güneş görsün diye tabi o Temmuzda doğmuştu bebeğin kaldıgı odaya sarı işik tak bide sarı yazma sar yastığına allahın izniyle geçer şerbet ver demişleri cesaret edememiştim işe yarar mı bilmiyorum