Piremses benim de 9 gün oldu doğum yapalı, ilk 4 gün sütüm gelmedi ama yine de mama öncesi her iki göğsümden de emzirdim ve ilk 2 gün daha önce aldığım gümüş kapakları kullanmadığım için kuruma ve kabuklanma oldu biraz tabi henüz süt gelmeden 24 saat boyunca gümüş kapakları kullanmaya başladım. Şimdi emzirme dışında hiç çıkarmıyorum ve herhangi bir sorun yaşamıyorum. Öneririm gümüş kapakları ki benimki öyle çok pahalı olanlarından değildi markası silverline 120 TL ye aldım sanırım 925 ayar