Selinto Emziren Anneler malum hamilelikte boyatmadım ama dipler omuza geldi neredeyse emzirirken saç boyattınız mı? Boyayanlar kaçıncı ayda boyadınız ?
srcyhy Selinto bnde çok merak ediyorum. boyayanlar varmı. emzirmktn belime ağrılar girdi şuraya kıvrılayım bnde😄😄
ozdenarda Selinto suan kuaforden yaziyrm 😁😁2.5 aylik bebegim var diplere oryal degmedugi surece hc bir zarari yok yenilenin kızlar en cok bizim ihtycmz var 💅💅💇♀️💇♀️
Tried1234 Selinto ben kızım üç aylık olduğunda boyattım diplerde itibaren hiçbir sorunda yaşamadım ama hamilelikte ve Doğumdan sonra ilk üç ay boyatmadım riske atmadım
Gecesmom Ben doğumdan sonra 10. Gin boyattım bıyatan çoook sıkıntı olmuyo canım ama hamilrlikte bende boyatmadım