Aşı tetikleyecektir, her şeyi yolunda giden bebeği 10 gün kadar rahatsız edecektir. Eğer hastalık olursa damar yolundan sıvı desteğiyle hızlıca toparlar benim bebeğim olsaydı ben yaptırmazdım dedi doktorumuz. Ben o nedenle yaptıramadım. Doktoru bize bırakınca, ben siz bebeğinize yaptırır mıydınız diye sorunca bunları söyledi.