Bizimde 3.ayda gaz sorunu bitti. 3 ve 4. Ay aradı iyiydi tam düzene oturttuk dedim 4 aydan sonra düzensizlik başladı uyutuyorum yarım saat sonra uyanıyor gece de böyle gündüz de. Sonra tekrar uğraşıyorum uyutmak için. Bebeğiniz uykuyu çok sevecek diye bi kitap var onu sipariş verdim inşallah gelirse okuyup uygulucam