Zeynepkaya Slm kızlar gece bebişleri yatırırken çorapsızmı yatırıyorsunuz yoksa çoraplımı gün içinde hep çoraplı gezfirdiğimiz için ben geceleri çıkartıyorum hava alsın diye☺️
Eyeltu Kan dolaşımı rahat olmazmış duymuştum bunu evet ama Ev gayet sıcak yinede çorapsız yatırmayı düşünmedim hiç üşümezler mi yani daha 2 buçuk aylık çorap ve üstüne ayaklı altla yatıyo 🙄 ben mi yanlış yapıyorum yada bu çorapsız yatıranlar nerede yaşıyorsunuz 🤔
Gnc16 Yenıdogan bebek corapsız yatırılırmıya hem bızımkı ustunu acıyo zaten sımdıden 2 bucuk aylıgız ustunde durmuyo hıc battanıyesı patıklı tulumn ustune corap gecırıyorm ben
Eminee Geçen yine böyle bir post açılmıştı çorapsız yatırmak mantıklı geldiği için artık pamuk ayaklı altla yatırıyorum ufak delikleri de var hava alıyor sıkmıyor ne zaman ellesem ayakları sıcacık bu zamana kadar niye böyle yapmadım dedim