Kizlar annem 1 haftadir hastaydi gribim sandi en sin gecmeyince cuma test verdu pozitif cikti simdi karantinada aslinda iyilesmisti cuma cumartesi iyidi ama verdikleri ilaclarsan sonra simdi halsiz dusmus kusmuş filan acaba ilzclardan mi oldu ya fikriniz vaemi basina gelen ilaclar halsizlik yapiyormu