Egemen26 yavaş yavaş baslayabilirsin tarım.olarak dedi ebemiz. Benimkide cok hevesliydi birşey yemeye. Önce havuç başladım 3 gün kuraliyla başlayıp azıcık zeytinyağı koydum pure yapıp verdim. Bir gün anne sutuyle tatlandirdim. Sonra patates verdim aynı şekilde sonra kabak. Dünde erik verdim. Yazdan buzluga atmıştım puresini. Bugunde kabak havuç ve pirasadan çorba yaptım. 1 yemek kaşığı anca veriyorum zaten doyumluk değil tadımlık. Aslında anne sutu ile doyuyor oğlum yani kakali cisli bez sayısı güzel. Uykusu iyi. Mutlu bir bebek. Ama sanırım.sutum biraz kalitesiz birde 15 gun önce corona atlattik. Meme reddimizde var. Mamaya ve gıdaya o yüzden başladık bu ay hiç kilo almayınca.