Alpkk canım benim oğlumda 34 haftalık doğdu 2 . Aydan itibaren kilo almaya başladı ve akranlarini yakaladı şükür bizimkide ilk 3 ay zor yapiyordu artık sancısına dayanamiyordu en kotu fitil veroyorduk aslında vermesek daha iyiydi ama dayanamiyorduk sonra rahatliyodu ve 4. Ayda doktor bize kan damlası verdi o çok işe yaradı tuvaletini düzenli yapmaya başlamıştı. Sıkma canını hepsi geçiyor düzeliyor bebeğin kilo alır strese girme benim sütüm bile yoktu mama ile beslendi garip ama şükür iyiyiz