Aysegulisaa54 aynen benm oğlum şuan oldu sanırım bugün doktra gittik bronşit dedi kulga vurmuş dedi kulaktan balgam gibi intihap gelio bende burnu tıkalı DİE fizyolojik sıktım oda kulağa vurdu sanırım şuan 5 tane antibiyotikli iğne verdi onu kullancaz ozamn gecer dedi inşllah cnkü cok huzursuz oldu ağrı yaparmış dün nerseyse hiç uyumadı şuan cok üzülüyorum 😥