Merhaba anneler. 26 kasimda dogum yaptım. Oğlum 4 günlük. Meme reddi yaşıyoruz. Emzik biberon kabul ediyor. Hatta baskasinin memesini bile kabul ediyor ama benimkini reddediyor. İlk iki gun sütüm yoktu şırınga ile mama verdik. Sütüm gelince anne sütüne gectik ama kesinlikle memeden almiyor. Mememi tutunca çığlık cigliga agliyor. Meme ucu çıkartıci ve silikon kapak kullandim fayda etmedi. Başka oneriniz var mi nasil emzirebilirim? Bir de kabizlik yaşıyor. Sütüm hala koyu sarı olduğu için olabilir mi.