Nazaykt 3 ay boyunca düzenli adet oldum Doğumdan sonra ama 50 gündür adet olmadım 3 tane gebelik testi yaptım tek çizgi negatif hamilelik olabilir mi buna rağmen
Miniktavsan Nazaykt canım doğumdan sonra düzensiz olabiliyor benimde hep gecikiyor ama seninki biraz fazla gecikmemişmi. Bence doktora gitmelisin mutlaka
Nazaykt Perşembe günü randevum var ama beklemicem galiba yarın gidicem korkuyorum inş bişey yoktur da gecikme olmuştur ama olsa testte mutlaka çıkardı
Nazaykt Gecikme olmuştur dedim ve bu kadar olduğunun hiç farkında bile değildim normaldir diye çünkü korunduk o rahatlık vardı bende ama boşuna beklemişim o kadar