sarisinbayan hemşire şu açıdan söylemiş olabilir bu arada, aslında emzirdiğimiz süre boyunca bizim de kendimizi Desteklememiz gerekiyor vitaminlerle. O yüzden demiş olabilir. İsterseniz bir kan testi yaptırıp, varsa eksiğiniz onu kontrol ettirin. Ama bir arkadaşım 3 yaşına kadar emzirdi. Bebeği artık kendi istemediğinde bıraktı.