Merhaba anneler..
Adetim 1 ay geçti (hamile değilim) Kasık ağrısıyla doktora gitmiştim sol kasığım da küçük kist vardı adetin 5.gununde doktorum kullanmaya başla dedi ilacı, kullandım şükür ki sonucum temiz çıktı kist gitti ilaçla ve 2 hafta boyunca kahverengi akıntı olmuştu ama çok geliyordu. Oda bitti şükür ama bu sefer de adetim 1 ay gecikti tedirgin oldum normalmi sizce bilemedim yani acaba ilaç dan kaynaklı mıdır? Başına gelen var mı hastaneye de gidemiyorum küçük kızım var malum virüs de arttı