elmalikurabiye Selam hanimlar. Kizima uygun bi mama sandalyesi almistik. 17aylik ve dusecek diye korkuyoruz cok hareket ediyor.daha saglam birsey almayi dusunduk. Gerek varmi bu aydan sonra? Sandalyeye mi alistirmak gerek? Seviyor mama sandalyesini aslinda..
Filizz66 elmalikurabiye ben 2.5 yaşına kadar kullanmıştım. Hareketli çocuklar için mama sandalyesi çok iyi normal sandalyede sürekli dikkat etmek gerekiyor
Deletedmom74 elmalikurabiye 21 aylık kendi tırmanıp oturuyor inerken de kendi iniyor sandalyeden. Yemek yiyeceği zaman hemen çıkar oturur o da memnun ben de
LittleAngell 11 aylık kızım almadık kucagımda yediriyordum ama bi zaman sonra atıyor kendini yere sizce almalımıyız idare edeyim mi bilemedim