Bende 2 gündür aynıyım ya öksürük boğaz ağrısı grip ve baş ağrısı var korkuyorum hastaneye gitmeye de sarımsaklı süt kaynatıp bal koyup içiyorum ben şifa niyetine öksürüğe falan da iyi geliyormuş tavsiye ederim canım sende yap istersen iyi gelir belki