Doğum yapalı 8 ay oldu bi kaç ayrıdır geceleri kasıklarım karın boşluğum Çok acıyor gaz sancısı gibi Tutuluyor sanki hareket edemiyorum Sabah kalkıp biraz gezinince geçiyor ama geceleri çok zorluyor bebeğimi kıvranarak emziriyorum doktora da gidemiyorum Pandemiden dolayı Böyle bir şey yaşayan var mı acaba ne yapacağımı bilmiyorum 🤷♀️