Kızlar bebeğim çok iştahlı maşaAllah yani beni bu zamana kadar iştahsızlıkla üzmedi ama bu bir haftadır (Ben sütümü doğduğundan beri sağarak veriyorum emmediği için sadece anne sütü alıyor) biberonla süt içerken bitirmek istemiyor yarısı kalıyor sonra içiyor falan değişik içiyor yani eskisi gibi bi kerede bitirmiyor açta biliyorum çorba yemek verince o kaseyi bitiriyor ama süte gelince isteksiz içiyor dişten falan mı kaynaklı diye düşünüyorum daha hiç dişimiz çıkmadı acaba çıkmak üzere falan mı başına böyle bir durum gelen var mı ?