Sevi01 Bebeğinizi emzirdiğinizde onun çekimiyle sağım makinesi aynı olmaz. Bebeklerin ağız içindeki salgılar anne sütünü arttırırmış doktorum doğum yaptığım zaman bahsetmişti, sütünü sağıp yok sütüm deme sakın bebeği sık sık emzir göğsüne yakınlaştır demişti. Sağdığmda biberonu doldururcasına sütüm çıkmazdı ama bebeğim emdiğinde çok uzun süre emip yutkunmasının kesilmediğini bilirim ilk zamanlar, o yüzden bu şekilde karar vermeyin. Sık sık emzirmelisiniz. Ve unutmayın süt beyinde başlar beyinde biter. Sütüm yok gelmedi zaten hiç çıkmıyor dememeli, aksine sütüm var ve bebeğim doyacak diye düşünmelisiniz. Süt arttırıcı şeyler içmeli, yemelisiniz ve yine tekrarlıyorum sık sık emzirmelisiniz.