Glsum_ats05 Hanımlar 6aylik bebeğim evde dışari bile çıkmıyoruz ama yinede grip olmuş terletmiyorumda hem çok öksürüyor hem burnu akıyor sesi filan iyice değişti ne yapabilirim onerebileceğiniz birşey varmı lütfen yazarmisiniz?🙏
Cerenaslan Glsum_ats05 Herkeste var bu hastalık biz yeni yeni atlatıyoruz. Serum fizyolojik ve ıhlamur içirdim sadece. Geçmiş olsun 🌸
Sevinc543yakut Glsum_ats05 bizde aynı durumdayız 9 aylık benim bebegimde prospan şurup al canm ilaç değil tamamem doğal şurup gönül rahatlığıyla kullanabilirisin pekmez ver ıhlamur içir geçmiş olsun
Cerenaslan Glsum_ats05 Tabi ki 6 ay dan sonra ıhlamur verebilirsiniz. Gün de 1 ya da 2 kahve ficanı kadar. Öksürüğü için içine elma kabuğu da ekleyin iyi gelir inşallah. Eğer içmezse pekmezle tatlandırabilirsiniz.