Hamd_Olsun Merhaba hanımlar Ben 9 buçuk ay önce sezeryan oldum 6 aydır her ay düzenli adet olurum.. 6 gün sürer ondan sonra 15 gün de hep leke leke görüyorum dr gittim baktı bişey yok dedi ama niye böyle oluyorum nasıl bu durumdan kurtulurum bilen var mı
Defnezeynep1 Hamd_Olsun bende 6 ay önce sezeryan oldum 3. Ayın sonrasında adet olmaya başladım. Dediğiniz gibi adet bittikten sonra 10-15 gün lekelenme oluyor. Acaba abdestim kaçıyor mu diye kendimi yiyip bitiriyorum bende hergün abdest telaşesi oluyor.
Hamd_Olsun Defnezeynep1 bu adetten sonra lekelenme özür sayiliyor mu yoksa bitmesini bekleyip oylemi namaza başlasam
Defnezeynep1 Hamd_Olsun ah canım bende bilsem bilmiyorum ki yazını gördüm sevindim bilen vardır belki diye
Erva2alya Benimde ayni adet bitiyor bir hafta sonra bir kac gün kıl gibi akintinin içinde leke oluyor