mamAras Bizimde axa dan tamamlayıcı sağlık sigortamız var.Çok memnunuz. Doktorumuz vakıf üniversitesi hastanesinde olduğu için katkı payı da ödemiyoruz. Bebişle birlikte zorunlu olarak benimde sigortam oldu , ücretsiz check up hakkım da var 🥰🥰 şu salgın biraz hafiflesin bende kadın doğuma gideceğim 💃💃 Kesinlikle öneririm.