Ygtek Papatyaseverr Aynen canım bana gelsinler ben hemen söylerim kız mı erkek mi. Saçma sapan yorumlarını kendine sakla yahu. Bu bir teori yanılma payı %10 hemde.
Papatyaseverr Ygtek Evet kuzum doğru diyorum ya doktorlar yanlış yapıyor hemen kese oluştuğu hafta söylenmeli cinsiyet 4. Haftada falan boşuna bekletmesinler insanları 😒
Emir123ali Ygtek benimki soldaydı erkek yani bizler sadece tahmin ederiz ve dua ederiz herşeyi rabbim bilir allahh isteyen herkese sağlıklı hayırlı gönlünden geçeni istediğini nasip etsin inşallahh 🤲🤲