Mahsergulu-1994 Cit citli belden korse kullaniyorum. Kullanan varsa faydasini gordunuzmu, ne şekilde kullaniyosunuz, ne sekilde kullanma gerekiyo normalde acaba
Mel62 Mahsergulu-1994 ben 20 gün oldu sezeryan doğum yapalı daha bir kere kullanmadım. Doktor 10’gün sonra kullanabilirsin demişti ama ben daha agrım olduğu için sıkıştırmak istemedim
Asel-Aras Ben kullandım canım fayda gördüm fakat korse belli bir süre sonra toplanıyor ve korselikten cıkıyor