pervin_t Kızlar hani var ya küçük halı üzerinden de oyuncaklar asılı bir şey oluyor 😂buraya resim yükleyemiyorum diye böyle anlattım.bebek uzanarak oynuyor üzerinde.Ondan alan oldu mu?2 ay+16 günlük kızıma almak istiyorum.Ama oynar mı bilmiyorum :)
Seyma-2436 pervin_t Bende o zamanlarda aldım severek oynuyor oğlum hatta tek oyalayan şey diyebilirim şu an 3 aylık
sevimlienerji pervin_t canım ben oğluma onun piyanolu olanini aldım oğlum severek oynuyor ve çok yararlı oldu üzerindeki oyuncakları tutmaya çalışıyor el-kol gelişimine faydası var.piyano kısmına da ayaklarıyla vuruyor oda bacak gelişimi için faydalı
Leman01 pervin_t ilk başlarda çok dikkatini çekmesede ayı büyüdükçe ilgisini çekiyor ve oynuyorlar özellikle ses çıkartan yumuşak oyuncaklar seçersen oynar. 9 buçuk aylık oğlum şuanda halıda durmuyor ama oycaklarını kullanmaya devam ediyor bence almasın. Sadece halı kısmını bence çok küçük seçme
Mkelebek pervin_t kesinlikle al canim ben 2ayllikken aldim.simdi5ayligiz inanilmaz oyalaniyor. Ben hali seklinde almadim ama daha kullanisli bisey aldim. Oyuncaklarini degistirebiliyosun istedigin yere goturebiliyosun ve katlabiliyo. Kendi oyuncaklarida pek guzel. Hepsi buradaya playgro portatfif oyun bari yaz cikar. Ben indirimde 79tlye almistim hemde
Seyma-2436 sevimlienerji Aynen bende piyanolu aldım trendyoldada var ayağını vurup ses çıkardıkça heyecanlanıyo😂
sevimlienerji Seyma-2436 aynen canım oğlum onun sayesinde çok hareketli oldu eli ayağı durmuyor sürekli hareket ediyor çığlık atıyor 😆
Dzz pervin_t bence tam zamanları oyun halısı için ben geç almıştım dönmeye başlayınca çok ilgisini cekmiyor