Bebeğim 4 aylık 5 dk bir sürekli ıkınıyor normal bi ıkınmada değil kendisini resmen mosmor ediyor şimdi de makat çatlağı olmuş kaka yapamıyor daha fazla ıkınıyo onu o halde görünce o kadar üzülüyorum ki bende çok yoruldum gece 10 defa kalkar oldu ne zaman bitiyo bu ıkınmalar psikolojim de bozulacak diye korkuyorum 😭