Kızımın aşırı huysuzluğu vardı. Ama hep mızmız olduğu için anlayamamışız. En son 3 gün önce sürekli canı acırcasına ağladı . Hemen doktora gittik. Enfeksiyona dair hiç belirtimiz yoktu.
Doktor idrara bakalım kız bebeklerde çok yaygın görülüyor deyince idrar örneğini verdik.
Bugün sonuçlar çıktı ve enfeksiyon varmış. Antibiyotik tedavisi verildi.
Çok korkuyorum acaba ne zamandır vardı böbreklere zarar verdi mi ? Bir de burada geçmişi okuduğumda hastaneye yatış verilen bebekler varmış. Başına gelen oldu mu ? İdrar kültüründe değer ne çıkmıştı yatış verildi? Kafamda bir sürü soru işareti 🥺