meleksidelya Evet benim oğlum da o aylarda böyleydi. Hala çok hareketli bir çocuk 20 aylık oldu. Parkta kendi yaşıtlarına bakıyorum hepsi aynı hareketlilikte. Hiperaktivite bebekken belli olmaz ki, erken çocukluk evresinin bitmesi lazım.Biraz daha büyüsün sende benim gibi dışarda, parkta yaşıtları ile nasıl oynadığına bakarsın. Hiperaktif tanısı konulan bir çocuk gördüm hastanede, çocuk inan saniye durmuyor, sürekli koşuyor, koltukların üzerinde zıplıyor. Her uzuvu oynuyordu.