Selamun aleyküm sevgili anneler 😇 24 günlük anneyim, acemiyim 🥺 sizlere sorun oğlum çok fazla emiyor. Uyanıkken sürekli emmek istiyor, emerek uykuya dalıyor sadece. Ve sütüm maşallah epey bol oluyor. Bazen tek seferde iki göğsümü de boşaltıyor 🙄 3600 gr doğdu 21 günlükken 4400 gr olmuş ve günden güne ağırlaştığını hissediyorum 🙄 sizce bunun bir zararı var mıdır hem böyle kilo almasının hem de bu kadar fazla emmesinin? Bizim gibi olan anne bebişler var mı