Kabak çorbası yapıyorum ben ve kızımın kabızlığına çok iyi geliyor.
çok az tereyağ ve un kavuruyoruö.üstüne küp küp doğranmış kabakları koyuyorum.tavuk suyunda veya normal suda kabaklar yumuşayıncaya kadar pişiriyorum.ayı itibariyle(13 aylık) kuru nane yiyebiliyor.onu da ekleyip blenderdan geçiriyorum.kabak ek gıdaya geçtiğimiz günden beri kurtarıcımız bizim.umarım iyi gelir sizede.