Nigarkaara Kartanesi1905 süt gelen yerden mi canım valla öyleyse onun adı vardı unuttum şimdi patlatma lazımmış tıkanıklık diye biliyorum👍
Geceumut Kartanesi1905 bende de var aynısı patlatanadımda rmzirmeyide yaklasık 6 ay once biraktım bende burda durıyım belki fikri olan vardır 🤔
Kartanesi1905 2.5 aylık oğlum tek gogusle besliyorum emmedigi göğüste oldu şu an o da süt doluyor ve ağrı yapıyor cocuguda emziremiyom ağzında patlar diye