Esrasncr Geceleri bir kere emiyor yatmadan su içiyor bir kerede su içmek için uyanıyor,sabahları hep ıslak oluyor zıbın ve pijama ,6numara minies kullanıyorum 5 biraz sıkıyor diye başka markalarda böyle olan var mı? Külot bez mi kullanmalı
Besteee Esrasncr canbebe kullanıyorum ben 5 numara gece 12-13 saat durduğu oluyor değiştiremiyorum taşma vs problem olmadı minieste kullandım ama sadece gündüz
Bebiskomm Esrasncr ben pampers pants kullanıyorum külot bez.hic sızdırmadı.ama gece hep degistiririm ben altını.aksamdan sabaha hic bırakmadım
Ahkukulivahkukuli Esrasncr canım molfix kullanıyorum dogdugundan beri memnumun aslında çok da sıvı almıyormuş yani taşmaması lazım bezi değistirsen?
sahikakocarslanli Esrasncr yani kalınlık incelik açısından çok yorum yapamam daha esnek Prima daha kolay kavrıyor vücudu en belirgin bu minies kullanınca en geç 4 hadi olsun 5 saatte degsitrirum çok nadirdir o da ama Prima daha uzun süre dayanıyor üstünde de yazıyor zaten o yüzden gönül rahatlığıyla gece bağlayıp sabah açıyorum ha hiç taşırmadi desem yalan artık çocuklar büyüdükçe sıvı alımı artiyor istemesekte tasiyo bazen
Esrasncr Ahkukulivahkukuli molfixde denedim ondada taştı suyu çok içiyor ondan.oluyo diye düşündüm hep
Bebiskomm Esrasncr ben alıstırdım uyanmıyor degistirirken.yavasca yapın uyanmaz hem daha rahat uyur altı degisince.piser sabaha kdr yazık🌸
Ahkukulivahkukuli Esrasncr hmm anladm canım bi defa kalkıyor deyince az iciyor sandım ben. Prima denedin mi? Kilot bez de taşırabilir sonucta onun baslama.yeri sabit cirtli olani kendin ayarlayabilirsin sıkılık acısından