Hastanede yatıyorum 25 gündür. Bebeğime mama verilmeye başlandı mecburen tedavi sürecim bittikten sonra tekrar emzirmeye başlasam sütüm gelir mi 2 kere falan sağım yaptım bu süreçte 90 CC falan çıktı sonra sağım yapamadım ama göğsüm sertleşir gbi olup geri yumuşadı sütüm geri çekilmemiştir dimi. Emzirsem sürekli tekrar süt gelir mi gelse bile gelenle doymaz dimi