Biogaia kullandım gittiğimde de sordum. Kullanabilirsin dedi. Kendısı sapsımplex vermıstı işe yaramadı. Onu da soyledım :). Bu gaz ılacları ya da probıyotıklerr her bebege aynı etkı yaratmıyor. Bıraz deneme yanılma yapmak lazım sanırım. Şu an sadece biogaia kullanıyoruz.