Arapgelin neden yükseldiniz ki? Büyük büyük harflerle yazmanıza gerek yok, okumam çok iyidir, görüyorum. Ben tartışma yaratmaya çalışmadım, sadece normal karşılıklı bir diyalog kurmuştum. Deneyim paylaştım. Had bildirir gibi yüksek perdeden bir cevaba gerek yok. Diyalog kurmayacaksak, fikir paylaşmayacaksak neden burada yazalım ki, değil mi. Neyse teşekkürler, iyi günler dilerim hanımefendi.