Kızlar bugun kızımı saglik ocagina goturdum kontrole 2 bucuk yaşında konusuyo ama cümle kuramiyorum bide cok saldirgan herkezi ısırıyo saldiriyo falan dedim otizimden supelendi olabilirmi acaba cok korktum😪 randevu alip goturcem hastaneye iyi hir doktora